Okulumuz pansiyonuna; 06.06.2024 tarihli ve 32568 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliği” hükümleri çerçevesinde Yatılılık Yerleştirme İşlemleri aşağıdaki çalışma takvimi çerçevesinde gerçekleştirilecektir.
OKUL PANSİYONU KAYIT TAKVİMİ
İŞLEM TARİHİ |
YAPILACAK İŞLEM |
19 -23 Ağustos 2024 |
Yatılılık Başvurularının Alınması |
26 Ağustos 2024 |
Yatılılığa Kabul Komisyonu Toplantısı |
27 Ağustos 2024 |
Yatılılığa Kabul Sonuçlarının Okul Web Sitesinden ilanı |
2-6 Eylül 2024 |
Hak Kazananların Kesin Kayıt İşlemlerinin Yapılması |
9 Eylül 2024 |
2024-2025 Eğitim ve Öğretim Yılı Açılışı |
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ EVRAKLARI
1. Öğrenciye ve velisine ait kimlik belgesi fotokopisi
2. Tüm hane halkını gösterir Nüfus Kayıt Örneği ( E Devlet uygulamasından alınabilir. )
3. İkametgâh Belgesi ( E Devlet uygulamasından alınabilir. )
4. Yatılı okumasına engel rahatsızlığı bulunmadığına dair sağlık raporu ( Aile Hekimi veya Hastane )
5. Okul değiştirme cezası almadığına dair belge ( Mezun olduğu ortaokuldan alınacak. )
6. 1 Adet biyometrik fotoğraf ( Son 6 Ay içinde çekilmiş olacak )
7. EK 1 / Öğrenci ailesinin maddi durumunu gösteren beyanname ( Açıklamada belirtilene usullere göre doldurulacak ve ilgili kurumlardan alınan belgelerle mutlaka belgelendirilecek )
EK 1 / Öğrenci ailesinin maddi durumunu gösteren beyanname doldurulurken:
Çalışanlar ve Emekliler için: Kurumlarından veya bankadan onaylı son 12 aylık maaş bordrosu
Çiftçiler için: Ziraat Odası onaylı Çiftçi Kayıt Belgesi
Gelirsizler için: İkamet ettiği yerin muhtarından onaylı gelirsizlik belgesi almaları ve belgedeki esaslara göre beyanda bulunmaları gereklidir.
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Okul Pansiyon Kayıtları İçin Gerekli Evraklara Aşağıdaki Linkten Ulaşabilirsiniz
meb_iys_dosyalar/58/01/198612/dosyalar/2024_08/05121942_kayitilani2024.docx